نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 09:04

امروز تداوم راه شهدا مهم‌ترین وظیفه ماست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت:. امروز تداوم راه شهدا و کسانی که برای حفظ امنیت جان خود را فدا کرده‌اند، مهم‌ترین وظیفه ماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت شهرستان بوکان ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب (س) الگوی بی‌نظیر از یک پرستار بود.

 وی با اشاره به آیات و روایات افزود: پرستاری از نظر دین اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

 عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه با تأکید بر الگوگیری از راه پرفیض شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای امنیت گفت: شهدا برای حفظ برادری و وحدت در جامعه، خون خود را نثار کردند و مهم ترین پیام شهیدان، وحدت و همبستگی برای مقابله با دشمنان بود.

 امام جمعه ارومیه تاکید کرد: امروز تداوم راه شهدا و کسانی که برای حفظ امنیت جان خود را فدا کرده‌اند، مهم‌ترین وظیفه ماست.

 نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت کنونی فلسطین، عدم اتحاد و سکوت برخی از رهبران جهان اسلام در مقابل جنایت‌های دهشتناک رژیم صهیونیستی را عامل وضعیت فعلی غزه دانست و اضافه کرد: اگر سایر ملت‌های اسلامی مانند مردم ایران از مردم فلسطین حمایت می‌کردند، رژیم صهیونیستی جرئت حمله به غزه را نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با انتقاد از واکنش منفعلانه برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی اکنون در فلسطین زنان و کودکان بی دفاع را به شهادت می رساند اما برخی کشورها در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.

  وی در پایان با اشاره به اغشاشات سال گذشته بیان کرد: سال گذشته کشورهای غربی و استکباری به بهانه فوت یک خانم که با اجل خود مرده بود، توطئه بزرگی را در کشورمان ساماندهی کردند و بسیاری از چهره‌ها در میدان دشمن بازی کرده و مدام علیه انقلاب، توییت زدند و از حقوق بشر دم می زدند درحالیکه اکنون همان افراد در برابر شهادت هزاران نفر از زنان و کودکان غزه سکوت کرده‌اند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578280

مهمترین اخبار ایران و جهان: