نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 16:36

هواداران قضیه را پیچیده نکنند، شرایط سپاهان خوب است

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان گفت: هواداران سپاهان قضیه را پیچیده نکنند، نباید همه چیز را بهم بریزیم و هواداران فقط باید حمایت کنند زیرا در لیگ و آسیا شرایط فعلی سپاهان خوب است.

جواد ماهری پیش‌کسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص اتفاقات اخیر سپاهان اظهار داشت: به نظر من اگر بازی با التحاد تکرار می‌شد، شرایط عادلانه‌تر بود، بعد از کسر امتیاز و جریمه سنگین و اتفاقات بازی با الاتحاد، هیچ‌گونه حمایتی از سوی فدراسیون اتفاق نیفتاد و جریمه AFC نشان داد، سپاهان فقط خودش و هوادارانش را دارد.

وی با اشاره به بازی سپاهان و ملوان ادامه داد: شرایط خاصی نیست و باخت برای هر تیمی ممکن است، رخ دهد، سپاهان چیزی را از دست نداده است و اگر امتیازهای سپاهان برگردد، شرایط این تیم در جدول نیز خوب می‌شود.

ماهری تصریح کرد: هواداران سپاهان قضیه را پیچیده نکنند، اتفاقی نیفتاده و تازه هفته‌های ابتدایی لیگ است؛ نباید همه چیز را بهم بریزیم و هواداران فقط باید حمایت کنند زیرا در لیگ و آسیا شرایط فعلی سپاهان خوب است.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان با اشاره به بازی‌های پیش رو سپاهان عنوان داشت: بازی با آلمالیق سخت نیست اما مهم‌ترین بازی فصل برای سپاهان بازی با پرسپولیس است، تیم باید همه انرژی را بگذارد تا با امتیاز کامل از این بازی بیرون بیاید زیرا فکر می‌کنم رقیب اصلی سپاهان، پرسپولیس است.

وی خاطرنشان کرد: هر تیمی ممکن است، دچار افت شود اما ناامیدی معنی ندارد، هواداران از سپاهان فقط برد می‌خواهند اما اگر هواداران منطقی فکر کنند سپاهان چیزی را از دست نداده است.

ماهری در پایان گفت: سپاهان خط حمله وحشتناکی دارد اما در ساختار دفاع تیمی هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است و فضاهای زیادی بین مدافعان ایجاد می‌شود که می‌تواند برای تیم مشکل‌ساز شود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559880

مهمترین اخبار ایران و جهان: