نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 19:10

در تمرین تیم ملی جوانان؛ درخواست ماجدی از AFC و مسئولان مسابقات

تمرین تیم ملی فوتبال جوانان ایران از ساعت ۱۷ امروز آغاز شد و میرشاد ماجدی در حاشیه این تمرین درخواستی از مسئولان برگزاری مسابقات و AFC داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس،  ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان که قرار است بازی های ایران در گروه B در آنجا برگزار شود میزبان تمرین امروز ملی پوشان زیر ۲۰ سال کشورمان بود.

۲۰ دقیقه ابتدایی تمرین امروز با حضور تعدادی از عکاسان و اهالی رسانه کشور ازبکستان برگزار شد تا آنها بتوانند عکس و فیلم های محدود خود را برای معرفی تیم ملی جوانان ایران انجام دهند.

ابتدای تمرین با انجام حرکات کششی همراه بود تا عکاسان نیز بتوانند عکس های خود را بگیرند‌. تمرینات تاکتیکی شاگردان مرفاوی پس از پایان مهلت قانونی عکاسی و خروج اهالی رسانه از ورزشگاه آغاز شد.

میرشاد ماجدی که همراه ملی پوشان جوان کشورمان در اردو حضور دارد از مسئولان برگزار کننده حاضر در ورزشگاه خواست تا تمام امکانات لازم را طبق برنامه از پیش تعیین شده در اختیار تیم قرار دهند. او همچنین از مسئولان AFC خواست تا اقدامات نهایی مربوط به شروع بازی ها در این استادیوم را به زمان دیگری موکول کنند تا تمرکز زیر ۲۰ ساله های فوتبال ایران گرفته نشود.

شاگردان مرفاوی ۷۵ دقیقه تمرینات تاکتیکی متنوع را با شادابی کامل پشت سر گذاشتند تا رضایت سرمربی خود را دریافت کنند.

تمرین فردا دوشنبه تیم ملی جوانان ایران نیز در همین ورزشگاه پیگیری می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1059480

مهمترین اخبار ایران و جهان: