نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 13:00

خدمت رسانی در مناطقه محروم باید افزایش یابد

زرین دشت- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان شهر های پیر و دبیران، گفت: کیفیت ارائه خدمات بهداشت و درمانی در مناطق محروم باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی صبح شنبه وارد استان فارس شده و با همراهی مدیران ارشد فارس و نماینده مردم داراب، زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نسبت به بازدید از زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در شهرهای پیر و دبیران اقدام کرد.

وزیر بهداشت امکانات مراکز درمانی این دو شهر را خود ارزیابی کرد و گفت: چالش‌هایی در حوزه بهداشت و درمان در این شهرهای پیر و دبیران وجود دارد اما باید کیفیت خدمت رسانی را به مردم افزایش داد تا شاهد افزایش رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده در مراکز درمانی باشیم.

عین اللهی در ادامه بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در این دو مرکز احصا شده موضوع کمبود پزشک متخصص، تجهیزات آزمایشگاهی، سونوگرافی و کمبود نیروی انسانی است و امید است بتوان این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف نمود.

محمد خلیل عسکری، نماینده مردم شهرستان‌های زرین دشت و داراب هم گفت: با توجه به شاخص‌های عمومی و تخصصی ترسیم شده در وزارت بهداشت و درمان باید بتوانیم خدمات‌رسانی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته را به سطح مطلوبی برسانیم.

وی ادامه داد: امید است با بررسی‌های میدانی مقامات مسئول در زمینه جذب منابع انسانی متخصص در حوزه بهداشت و درمان، تکمیل پروژه‌های عمرانی و همچنین اعتبارات لازم در زمینه افزایش کمی و کیفی خدمات به مردم نیز تصمیم مناسبی از سوی نمایندگان دولت گرفته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1085980

مهمترین اخبار ایران و جهان: