نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 22:10

حدود ۳۷ هزار نفر به مراکز درمانی چذابه مراجعه کردند

اهواز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۳۶ هزار و ۵۲۸ نفر برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه مرزی دانشگاه و مواکب درمانی و… که در پایانه مرزی چذابه مستقر هستند، مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حی‌بر عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در بازه زمانی ۲۷ مردادماه تا به امروز تعداد ۳۶ هزار و ۵۲۸ نفر برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه مرزی دانشگاه و مواکب درمانی و پایگاه‌های سیار متعلق به ارگان‌های دیگر مستقر در پایانه مرزی چذابه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۲۰ هزار و ۹۲۱ نفر به درمانگاه مرزی و اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که تعداد یک هزار و ۱۸۲ نفر از مراجعان برای ادامه روند درمانی به بیمارستان‌های پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعزام و ۱۹ هزار و ۷۳۹ نفر با دریافت خدمات درمانی در محل و حال مساعد، ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: همچنین تعداد ۷۳۵ نفر به سالن سرد دانشگاه مستقر در مرز چذابه مراجعه کردند و در صورت نیاز برای تثبیت و پایداری حال عمومی به درمانگاه مرزی ارجاع داده شدند.

حی‌بر گفت: در مجموع تعداد ۱۴ هزار و ۸۷۲ نفر به پایگاه‌های سیار درمانی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی، بسیج دانشجویی، هلال احمر، ارتش و بنیاد مستضعفان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۱ نفر اعزام و ۱۴ هزار و ۷۱۱ نفر در محل درمان و مرخص شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490280

مهمترین اخبار ایران و جهان: