نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 10:18

آغازبکارطرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه تا 15 مهرماه خبر داد.

محمدکاظم صادقیان، مدیرکل صمت یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در آستانه‌ بازگشایی مدارس، همزمان با سایر استان‌های کشور طرح ویژه نظارتی «بازگشایی مدارس» از ۱۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۵ مهرماه سال جاری تداوم خواهد داشت.

وی افزود: بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت‌دار در ایام بازگشایی مدارس، از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده‌های تشکیل شده بر رعایت درصدهای سود خرده و عمده‌فروشی، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور کالاهای لوازم‌التحریر، کیف و کفش و روپوش مدارس و رعایت نرخ‌های تعیین شده دفترچه‌های دانش‌آموزی، خدمات سرویس ایاب و ذهاب مدارس و نیز نحوه عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب را از جمله برنامه‌های این طرح ویژه عنوان کرد که با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی صورت می‌گیرد.

صادقیان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا، فروش اجباری و سایر تخلفات اقتصادی با مراجعه حضوری به واحد ستاد خبری این سازمان و یا از طریق تلفن ۱۲۴ در تمام اوقات، مراتب شکایت خود را اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

پایان پیام/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497880

مهمترین اخبار ایران و جهان: