نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 17:42

4 پرواز به فرودگاه بندرعباس افزوده شد

بندرعباس - مدیرکل فرودگاههای هرمزگان گفت: فرودگاه‌های هرمزگان از افزایش چهار پرواز هفتگی توسط یک شرکت جدید هواپیمایی از بندرعباس به تهران و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید دلفاردی اظهار کرد: یکی از شرکت هواپیمایی برای نخستین بار پروازهای مسیر تهران - بندرعباس خود را به برنامه پروازی فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ اضافه کرد. این پروازها به صورت منظم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته انجام می‌شود که از امروز آغاز شد.

به گفته دلفاردی، چهار سورتی پرواز توسط این شرکت هواپیمایی در برنامه هفتگی قرار گرفت و در صورت استقبال مسافران افزایش پیدا می‌کند. بر اساس آخرین آمار اعلام شده، ۲۱۰ تا ۲۵۰ پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس انجام می‌شود که نیمی از آن‌ها به تهران است.

دلفاردی ادامه داد: البته تقاضای پروازی بیشتری به نقاط مختلف کشور وجود دارد و تلاش می‌شود این تقاضا با افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی بندرعباس پاسخ داده شود.

وی افزود: اداره‌کل فروردگاه‌های هرمزگان درصدد افزوده شدن تعداد پروازهای مسیرهای مشهد و تبریز است که امید می‌رود بتوان آن را نیز با همکاری شرکت‌های هواپیمایی محقق کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473680

مهمترین اخبار ایران و جهان: