نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 13:53

مهم‌ترین رسالت خبرنگاران در این ایام دعوت مردم به انتخابات است

دادستان شهرستان آزادشهر گفت: مهم ترین رسالت خبرنگاران و رسانه‌ها در زمان انتخابات، دعوت مردم به حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سیدامیرحسین خشک‌دامن ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع جلسه توجیهی فعالان فضای مجازی و خبرنگاران اظهارکرد: دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با ایجاد یاس و نومیدی در بین مردم، حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کرده و نظام جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند.

وی تصریح کرد: مهمترین و اساسی‌ترین سیاست و هدف ما در مرحله نخست، حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم و سپس انتخاب اصلح برای داشتن یک مجلس شورای اسلامی قوی است.

دادستان شهرستان آزادشهر خاطرنشان‌کرد: نامزدهای انتخاباتی باید به گونه‌ای عمل کنند تا انگیزه، شور و شعور انتخاباتی در بین مردم افزایش پیدا کند و سخنان آنها باعث ناامیدی و یاس در جامعه نشود.

وی ادامه داد: انتخابات در مدار قانون برگزار می‌شود و خبرنگاران ضمن اینکه قانون‌مداری را رعایت می‌کنند، آن را به اطلاع مردم عزیز برسانند.

خشک‌دامن گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به مصادیق تبلیغات زودهنگام توجه نموده و آن را قبل از تبلیغات رسمی و قانونی انجام ندهند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652080

مهمترین اخبار ایران و جهان: