نیوز سیتی!
03 اسفند 1402 - 21:12

تارتار: ما و استقلال پا به پای هم جنگندیم

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت:لغزندگی زمین کار را برای هر دو تیم سخت کرد و هر دو تیم پا به پای هم می‌جنگیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و استقلال که با تساوی یک - یک همراه بود، گفت:  همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. استقلال تیم خوش فیزیک و جنگنده‌ای است. لغزندگی زمین کار را برای هر دو تیم سخت کرد. هر دو تیم پا به پای هم می‌جنگیدند.

وی ادامه داد: هم ما چند موقعیت داشتیم و هم استقلال که یکی دو موقعیت خوب بدست آورد که دروازه‌بان ما خوب کار کرد. استقلال سال خوبی را طی می‌کند و تنها یک شکست دارد و روند خوبی را سپری کرده است.

تارتار تصریح کرد: در نیمه دوم، شرایط‌مان با تغییرات بهتر شد ولی استقلال پا پس نمی‌کشید. نتیجه مساوی می‌توانست عادلانه باشد. به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم چون برابر مدعیان پا پس نمی‌کشند. این تیم‌ها از نظر بودجه قابل قیاس با ملوان نیستند. استقلال دو بازیکن خارجی گرفته که یکی مثل سیلوا از عقب سازنده بود و دیگری گل زد که بازیکن با کیفیتی بود. ما هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و باید برای بالای جدول بجنگیم. تیمی هستیم که می‌توانیم با تیم‌های بالای جدول بجنگیم. یکبار دیگر از هواداران تشکر می‌کنم و با داشتن آنها از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. خیلی دوست داشتم امشب جشن بگیرند و با پیروزی ورزشگاه را ترک کنند.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1674936

مهمترین اخبار ایران و جهان: