نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 09:28

ورود قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه برای توسعه و آبادانی کشور

فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه در مناطق محروم و مرزی در ۱۰ عرصه از جمله آبرسانی، ساخت جاده روستایی، مسکن، اشتغال، امنیت غذایی و حاشیه نشینی ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد رضا حسن زاده، فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی قرارگاه شهید ناصری در خراسان جنوبی اظهارداشت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه در مناطق محروم و مرزی در ۱۰ عرصه از جمله آبرسانی، ساخت جاده روستایی، مسکن، اشتغال، امنیت غذایی و حاشیه نشینی ورود پیدا کرده است.

وی افزود: قرار است طی حداکثر ۳ سال، ۲۷ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور ساخته شود که سهم خراسان جنوبی ۴۰۰ کیلومتر با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان است که احتمال دارد با در جلسات برنامه ریزی و در صورت نیاز این میزان افزایش یابد.

فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شروع جهاد آبرسانی در روستا‌های خراسان جنوبی توسط قرارگاه شهید ناصری از اردیبهشت سال گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۵۶ روستای استان توسط این قرارگاه آبرسانی شود.

سردار حسن زاده همچنین به جهاد آبرسانی در کشور و خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: بخشی از آبرسانی در خراسان جنوبی بر عهده قرارگاه شهید ناصری است که سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان در این راستا هزینه شده و با توجه به حجم بالای طرح‌ها امسال افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201736

مهمترین اخبار ایران و جهان: