نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 18:11

مصوبات شورای ترافیک در دیلم ویژه‌تر دنبال شود

بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: شورای ترافیک به صورت مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان دیلم توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم با حضور اعضای شورای ترافیک استان و شهرستان و دیگر اعضا شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی این شهرستان اظهار داشت: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی، بلوارها، احداث سرعت گیرها و ساماندهی میادین شهر از اولویت‌های کاری شورای ترافیک شهرستان است و بر همین اساس مصوبات شورای ترافیک باید علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان در این خصوص هرچه بهتر مرتفع شود.

مصوبات شورای ترافیک در دیلم ویژه‌تر دنبال شود

اسدی عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان دیلم نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.

وی جلسه شورای هماهنگی ترافیک را یکی از جلسات مهم شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: این جلسات به صورت مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان توجه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219136

مهمترین اخبار ایران و جهان: