نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:55

سهمیه آرد نانوایان متخلف در قزوین کسر می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت گفت: نباید در تامین نان مورد نیاز مردم خللی ایجاد شود و در صورت تکرار تخلف توسط واحدهای نانوایی، با متخلفان از طریق کسر سهمیه آرد و سایر موارد قانونی برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین عطایی در جلسه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نباید در تامین نان مورد نیاز مردم خللی ایجاد شود و در این راستا بازرسان جهادکشاورزی با متخلفین این حوزه برخورد خواهند کرد.

وی افزود: در صورت تکرار تخلف واحدهای نانوایی، با واحد متخلف از طریق کسر سهمیه آرد و سایر موارد قانونی برخورد می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: موارد تخلف نانوایان کم وزنی چانه، عدم پخت نان در ساعت مقرر و همچین کم فروشی گزارش شده است.

این مسوول اضافه کرد: با اقدامات و بازرسی انجام شده هم اکنون روند پخت و تامین نان در استان به شرایط بهتری رسیده است.

وی ادامه داد: در روند تولید نان مردم متاسفانه تعدادی از نانوایان متخلف در صدد کم کاری و ایجاد مشکل هستند که درصورت تکرار با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: یکی از اقدامات انجام در این زمینه صدور مجوز به نانوایان جدید است که در صورت تخطی نانوایان، مجوز جدید صادر خواهد شد.

عطایی در ادامه به روند جوجه ریزی در واحدهای پرورش مرغ استان اشاره کرد و گفت: روزانه حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324936

مهمترین اخبار ایران و جهان: