نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 13:54

اعضای شورای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی منصوب شدند

طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اعضای شورای این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر حمیدرضا خانکه معاون تحقیقات و فناوری، دکتر بابک فرزین نیا معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر محمدرضا خدایی اردکانی سرپرست دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان و دکتر محمد سعید خانجانی رئیس پژوهشکده سلامت اجتماعی به عنوان اعضای شورای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی منصوب شدند.

در این حکم آمده است:

«با عنایت به ماده ۱۱ بند ب آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با عنایت به شایستگی و تعهد جنابعالی به مدت ۲ سال به عنوان «عضو شورای دانشگاه» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

شرح وظایف :

۱. ارزیابی کلی عملکرد دانشگاه.

۲. بررسی و تصویب دوره ها و رشته های آموزشی جدید و بـرنامه های آن، پیشنهادی مـعاونت ها و شوراهای تخصصی دانشگاه به منظور ارائه به مراجع ذیصلاح برای تصویب.

۳. بررسی و تصویب ضوابط تدوین شده در راستـای همکاری دانشگاه با موسسات دولتی و غیر دولتی داخلی و خارجی با رعایت قوانین و مقررات موضوعه.

۴. بررسی و تایید برنامه های پذیرش دانشجو توسط دانشکده ها و آموزشکده ها، مبتنی بر بودجه و امکانات دانشگاه و در راستای اجرای تکالیف مندرج در برنامه های توسعه کشور، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و سیاست های هر یک از وزارتین به منظور ارسال به وزارت متبوع.

۵. بررسی و تصویب برنامه های پیشنهادی آموزشی و پژوهشی کوتاه مدت.

۶. بررسی گزارش تحلیلی ارائه شده تـوسط واحدهای ذیربط درخصوص مشکلات تربیتی، فرهنگی، آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فناوری، پشتیبانی و خدماتی به منظور ارائه راه کارهای سازنده و عملی جهت رفع کاستی ها.

۷. بررسی سالانه امکانات علمی (نیروی انسانی و تجهیزات) دانشگاه و تـعیین کمبـودها و طبقه بندی نیازهای علمی و اقدام برای تأمین آنها.

۸. ارجاع برخی از موضوعات دانشگاه برای بررسی و اظهار نظر به یکی از شوراهای تخصصی حسب مورد.

۹. تدوین و تصویب آئین نامه های داخلی شورا و کمیته های آن.»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1292636

مهمترین اخبار ایران و جهان: