نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 11:29

وحشت غرب از نفوذ اسلام در اروپا و آمریکا

کرمانشاه- رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با اشاره تقابل همیشگی جبهه حق و باطل، گفت: کشورهای غربی از نفوذ اسلام در بین مردم اروپا و آمریکا هراس دارند.

حجت الاسلام فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول تاریخ همواره شاهد وجود جبهه حق و باطل بودیم و در این عرصه جبهه باطل دین را مقابل خواسته‌های خود دانسته و دین را مانع رسیدن به اهداف خاص خود دانسته و همیشه شاهد ایستادگی این جبهه در مقابل ائمه و پیامبران الهی بوده ایم.

وی افزود: هرگاه تقابل بین حق و باطل شکل گرفته پیروزی از آن جبهه حق بوده و نمونه بارز و بزرگ این پیروز قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) بوده که با تمام قوت مقابل بدعت‌های متعددی که ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جبهه باطل و استکبار همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: بر همین اساس از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون تلاش‌ها برای اینکه دین را در بین مردم ناکارآمد و خشم جلوه داده شود ادامه داشته است.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: تقابل بین حق و باطل تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت و در جامعه امروزی نیز طی چند دهه گذشته مستکبرین زمان تلاش‌های بسیاری کردند تا زیبایی و وجهه معنوی دین را در بین مردم خشن جلو دهند اما با عنایت خداوند و اتحاد مسلمانان سبب شکست آنها شده است.

وی به برنامه‌ریزی‌های دشمن برای تضعیف ابعاد دینی در بین مردم اشاره کرد و گفت: این مسئله تا جایی پیش رفت که گروه‌های داعشی را برای خدشه دار کردن وجهه اسلام و خشن بودن دین تشکیل دادند و سعی کردند که افرادی را که به سمت اسلام گرایش دارند منصرف کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه تاکید کرد: وقتی دشمن و استکبار، دین را مانعی برای ارزش‌های غیر معنوی و دینی خود می‌بینند از هر راه و روشی استفاده می‌کنند که جلو دین بایستند که در وقایع اخیر از طریق کاریکاتورهای توهین آمیز هدف برانگیخته کردن احساسات مسلمانان و برهم زدن وجهه دینی داشتند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب خاطر نشان کرد: در طی روزهای اخیر در جدیدترین اقدام استکبار دیدیم که کشورهایی که از دموکراسی و آزادی حرف می‌زنند صراحتاً به کتاب آسمانی و ادیان الهیی توهین می‌کنند و در کشور سوئد با حمایت افرادی که مدعی آزادی بیان هستند به قرآن جسارت می‌کنند.

وی اضافه کرد: توهین به مقدسات و کتاب آسمانی که در سوئد صورت گرفت قابل نقد و برخورد بوده و این در حالی است که کشورهای مدعی آزادی بیان هیچ گونه واکنشی نشان نمی‌دهند زیرا از فراگیری اسلام و تبدیل قرآن به یک هدایتگر می‌ترسند و هدف قبح شکنی وجهه قرآن است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه عنوان کرد: اما باید توجه داشت که اقدامات توهین آمیز به مقدسات و اسلام مانند گذشته شکست خواهد خورد و محکوم خواهد شد و امروز بیش از ۲ میلیارد مسلمان در سراسر دنیا از این حرکتی که زیر سایه حمایت دولت سوئد شکل می‌گیرد نفرت، انزجار و اعتراض خود را علیه آن نشان می‌دهند.

حجت الاسلام فاطمی نسب به اتحاد و انسجام مسلمانان تاکید کرد و یادآوری شد: خراب کردن وجهه اسلام ناب هدف اصلی آنهاست اما هرگونه توهین دشمنان در هر بعدی تاکنون مورد محکومیت قرار گرفته و با هوشیاری مردم و مسئولین تذکرات لازم در قالب دیپلماسی صورت گرفته و مردم نیز بعد از نماز جمعه اعلام کردند.

وی افزود: عزت از آن حزب الله است و اقتدار برای جبهه انقلاب و جبهه ارزش‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و ثابت شده هر زمان از طریقی و هرکس در مقابل اسلام قرار گرفته آن جنبش و شخص حتماً با شکست مواجه بوده و قرآن سوزی در کشور به طور جدی از سوی همه مسلمانان محکوم شده و به وسیله این حرکت توهین آمیز مسلمانان بیش از هر زمانی متحدتر شدند و بسیاری از کشورها سفرای سوئد را از سفارت خانه‌های خود اخراج می‌کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب در پایان مطرح کرد: امیدوارم روزی برسد که با اتحاد مسلمانان در یک جبهه هر آنچه که مقابل اسلام ایستاده را کنار زده و این امر محقق خواهد شد چرا که میل به اسلام، میل به قرآن و میل به پیامبر (ص) در دل جوانانی که حتی مسلمان هم نیستند بیشتر می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404780

مهمترین اخبار ایران و جهان: