نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 11:36

ثبت بیش از ۱۸۸ هزار نفر ـ روز اسکان نوروزی در مدارس خراسان رضوی

مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز پنجم فروردین ماه ۱۸۸ هزار و ۳۷۸ نفر - روز اسکان نوروزی در مدارس این استان استان ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر شوشتری با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز پنجم فروردین ماه ۱۸۸ هزار و ۳۷۸ نفر - روز اسکان نوروزی در مدارس این استان استان ثبت شد، اظهار کرد: میزان اقامت ثبت شده را ۱۷ هزار و ۸۵۴ خانوار به تعداد ۷۹ هزار و ۸۵۴ نفر محقق کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: ۸۹۵ مدرسه در تعطیلات نوروز پیش رو میزبان مسافران خراسان رضوی هستند و این تعداد مدرسه با ۹ هزار و ۱۱۷ کلاس دارای ۴۷ هزار نفر - شب ظرفیت پذیرش هستند.

وی گفت: از این تعداد، ۶۱۰ آموزشگاه با ۶ هزار و ۳۴۰ کلاس و ۳۱ هزار و ۷۵۰ نفر - شب ظرفیت در مشهد میزبان زائران نوروزی است.

شوشتری افزود: همچنین در شهرستانهای خراسان رضوی تعداد ۲۸۰ آموزشگاه با ۲ هزار و ۷۷۷ کلاس و ۱۴ هزار نفر ظرفیت، عهده دار کار میزبانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر این پنج سالن ورزشی برای زمان و شرایط خاص با بیش از هزار و ۲۰۰ نفر ظرفیت آماده ورود به دایره خدمت و میزبانی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1110480

مهمترین اخبار ایران و جهان: