نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 17:09

ضرورت استفاده از مولد سازی در حوزه مدرسه‌ سازی

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشوربا اشره به طرح مولدسازی گفت: حوزه مدرسه‌سازی باید از این طرح استفاده کند و با اجرای هرچه بهتر این طرح، مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش‌آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا خانمحمدی، رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، در دیدار با خیرین، نمایندگان گروه‌های جهادی و موثرین حوزه نوسازی استان زنجان اظهار داشت: مدیون لطف و کرامت خیرین و گروه های جهادی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در کنار ما هستند و در پیشبرد اهداف به ما یاری می‌رسانند.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، جشنواره کشوری تکریم خیرین در عید غدیر و با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار خواهد شد.

 وی به هماهنگی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اشاره کرد و بیان داشت: این هماهنگی و تعامل دوجانبه  نقطه قوت است که در نهایت آموزش و پرورش استان ازاین هماهنگی سود خواهد برد.

 خانمحمدی با اشاره به خدمات مجمع خیرین افزود: مجمع خیرین یکی از اضلاع توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس کشور است.

 رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان زنجان، افزود: اولویت ما در این سفر باید برنامه‌ریزی و هماهنگی برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان باشد و با بررسی، هماهنگی و نگاه عادلانه از ظرفیت‌های اعتباری سفر دوم ریاست جمهوری استفاده شود.

 وی در ادامه به طرح مولدسازی تاکید کرد و بیان داشت: حوزه مدرسه‌سازی باید از این طرح استفاده کند و با اجرای هر چه بهتر این طرح، مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

 رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اظهار داشت: باید بتوانیم از ظرفیت گروه‌های جهادی و هیات درامرمدرسه سازی بیش از پیش استفاده نماییم.

 خان محمدی در پایان ضمن اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان افزود: طرح شهید عجمیان برای شاداب سازی و بهسازی مدارس در کشور آغاز شده و همه هیات‌ها، گروه‌های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای هرچه بهتراین طرح باشند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133780

مهمترین اخبار ایران و جهان: