نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 14:10

اردبیل هفته بارانی را سپری خواهد کرد

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا دوشنبه در برخی نواحی استان رخداد رگبارهای پراکنده توام با رعد و برق دور انتظار نخواهد بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و با توجه به شرایط فصلی و محلی، از امروز تا دوشنبه در برخی نواحی استان به ویژه مناطق شمالی و مرکزی رخداد رگبارهای پراکنده توام با رعد و برق دور انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تا روز یکشنبه تقریباً جو استان نسبتاً پایدار است، گفت: طی مدت مذکور، آسمان صاف تا نیمه ابری توام با وزش باد تند تا نسبتاً شدید پیش بینی می شود و ضمناً از فردا بر شدت وزش باد جنوبی افزوده می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: لذا به هم استانی‌ها توصیه می شود هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۳ استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند.

محمدی ادامه داد: از ظهر یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه با تغییر جریانات جوی به‌ویژه در نواحی شمالی و مرکزی شاهد وزش باد خزری گاهی تند با کاهش نسبی دما خواهیم بود اما پایداری جو همچنان در اکثر مناطق استان تداوم می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه نفوذ سامانة ناپایداری موجب جنوبی شدن مجدد جریانات جوی، افزایش ابرناکی و رگبار های موقتی توام با رعد و برق در غالب مناطق استان می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133136

مهمترین اخبار ایران و جهان: