نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 10:07

توزیع ۲۲۵ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در سمنان

مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۲۲۵ تن برنج تایلندی و شکر در قالب طرح تنظیم بازار در این استان در حال توزیع است.

مسعود طاهریان، مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ۱۳۴ تن برنج تایلندی هومالی در قالب طرح تنظیم بازار در استان سمنان در حال توزیع است و به شهرستان‌ها نیز این سهمیه تحویل واحدهای صنفی شده که توزیع و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین از اختصاص ۹۱ تن شکر در قالب این طرح برای بخش خانوار خبر داد و گفت: این میزان شکر نیز برای توزیع تحویل شهرستان‌ها و واحدهای صنفی شده و بر اساس قیمت مصوب در حال توزیع است.

مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قیمت شکر برای مصرف‌کننده ۲۸ تومان است و برنج نیز به قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

طاهریان با بیان اینکه اقلامی مانند برنج و شکر با هدف تنظیم بازار به‌صورت ماهانه در بازار توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد گفت: این اقلام در مناسبت‌های مختلف مانند ماه رمضان، محرم، سفر و نوروز به‌صورت خاص و سهمیه بیشتر و همچنین اقلام بیشتر برای توزیع در بازار آماده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقلام از طریق واحدهای صنفی، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های مصرف بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610181

مهمترین اخبار ایران و جهان: