نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 10:10

کاهش چشمگیر سرقت در بردسکن

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از اجرای عملیات سراسری طرح پیشگامان امنیت انتظامی و کاهش چشمگیر سرقت‌ها در ۹۶ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازبردسکن، سرهنگ محمود مختاری در نمایشگاه کشفیات چهار روز گذشته پلیس بردسکن که در محل کلانتری ۱۱ این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم طرح پیشگامان امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در بازه زمانی چهار روزه در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: دستگیری سه سارق و یک مالخر و کشف ۹ فقره انواع سرقت، انهدام یک پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر و دستگیری ۸ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر، کشف ۳ کیلو و ۴۷۸ گرم مواد مخدر از ۶ سوداگر مرگ، کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق، کشف۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، کشف سه پرونده کلاهبرداری اینترنتی و ضبط لپ تاپ و رایانه مربوطه، کشف ۳۲ قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره، توقیف ۸ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف و همچنین کاهش چشمگیر سرقت‌ها در ۹۶ ساعت گذشته در این شهرستان از نتایج اجرای این طرح در تعامل و هماهنگی با مقام محترم قضایی بوده است.

 سرهنگ مختاری افزود: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، کشف مقادیر قابل توجهی اقلام خرد از جمله آهن آلات کابل برق، قطعات سربی مربوط به شرکت نفت و... از مخفیگاه سارقان نیز از دیگر نتایج عملکرد پلیس بردسکن در این طرح می‌باشد.

 فرمانده انتظامی بردسکن در پایان ضمن تشکر از همکاری همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بر استمرار طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید نمود.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591981

مهمترین اخبار ایران و جهان: