نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 00:15

آشی که شرکت‌های بازی سازی برای دانش آموزان می‌پزد!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: شرکت‌های بازی‌سازی تجاری امروز به دنبال جلب توجه فرزندان ما هستند و از توجه مخاطبان کودکان و نوجوان نسبت به بازی‌ها منفعت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جهت اهداف مورد نظر خود را کسب می‌کنند. همراهی خانواده‌ها در این فضا در کنار فرزندان و درک جذابیت‌های این رسانه برای بچه‌ها از طرف والدین و افزایش سواد بازی می‌تواند بازی‌های ویدئویی را به ابزاری کاملاً قابل استفاده تبدیل کند.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی وحکومت کودک کش صهیونست در راس آن شیطان کبیر، آمریکای جهانخوار است و برای پاسداشت وحمایت از کودکان بی دفاع ومظلوم فلسطین وغزه، مسابقات بازی‌های رایانه ای را در استان البرز برگزار می‌کنیم.

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور طلیعه انقلاب دوّم و تسخیر لانه جاسوسی و فساد استکبار جهانی است و این روز را که سالروز تبعید معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) به ترکیه است هرگز مردم قدرشناس ایران زمین به فراموشی نخواهند سپرد و به خوبی به یاد خواهند آورد که در چنین روزی چگونه تعداد کثیری از دانش آموزان بی گناه و انقلابی که افکار پلید رژیم طاغوتی را بر نمی تابیدند و خواستار براندازی حکومت منحوس پهلوی بودند به خاک و خون کشیده شدند.

دبیر ستاد اطلاع رسانی دولت دراستان البرز اضافه کرد: با فصل الخطاب قرار دادن منویات و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های، فرهنگی، هنری و رسانه ای، مقاومت جانانه در برابر تحریم‌های رژیم استکباری غرب و دست نشانده های پلید وی نقش مؤثری را از خود برجای گذاشته اند، همچنان این تلاش‌ها را با یاری خداوند متعال و با عنایت به جانفشانی شهدای گرانقدرمان‌، از جمله شهدای امنیت، شهید آرمان علی وردی و شهید عجمیان که در سالگرد این شهید هستیم ودیگر شهدای این عرصه، روز به روز افزایش خواهیم داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: ما می‌توانیم با یک انتخاب درست، مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال باشیم. انتخاب بازی، هم‌بازی و محیط مناسب می‌تواند ما را به یک مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال تبدیل کند. امروز خانواده‌ها باید نسبت به این ابزار نوین سرگرمی اطلاعات کافی داشته باشند و در کنار فرزندان‌شان قرار گیرند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های بازی‌سازی تجاری امروز به دنبال جلب توجه فرزندان ما هستند و از توجه مخاطبان کودکان و نوجوان نسبت به بازی‌ها منفعت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جهت اهداف مورد نظر خود را کسب می‌کنند. همراهی خانواده‌ها در این فضا در کنار فرزندان و درک جذابیت‌های این رسانه برای بچه‌ها از طرف والدین و افزایش سواد بازی می‌تواند بازی‌های ویدئویی را به ابزاری کاملاً قابل استفاده تبدیل کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560137

مهمترین اخبار ایران و جهان: