نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 00:04

تحقق 37 درصدی انشعاب گاز در مناطق روستایی ایلام طی سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ۳۷ درصد اهداف کمی مصوب این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید مناطق روستایی استان در سه ماهه اول سال‌جاری تحقق یافت.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام به تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال در حوزه نصب انشعابات جدید در شهرها ۱۶ درصد، نصب انشعابات جدید روستایی ۳۷ درصد و صنایع ۳۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این شرکت در زمینه‌های مختلف گازرسانی تلاش خود را دوچندان کرده تا عدالت در توزیع متوازن امکانات در مناطق شهری، روستایی و صنایع ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: در سه ماهه اول سال‌جاری در حوزه نصب انشعابات (علمک) شهری، نصب تعداد یک هزار علمک برای شرکت گاز استان ایلام مصوب و ابلاغ شده بود که ۱۶۰ انشعاب در مناطق مختلف شهری استان نصب شد که تحقق ۱۶ درصدی اهداف کمی نسبت به تعداد مصوب ابلاغی را در این حوزه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان، تعداد ۵۰ مورد مصوب و ابلاغ شده است، گفت: در این راستا تعداد ۱۵ مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی‌نقاط استان اجرا و نصب شده که بیانگر تحقق ۳۰ درصدی عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب است.

کشاورز تصریح کرد: برای نصب انشعابات جدید در حوزه روستایی استان نیز، تعداد یک هزار انشعاب مصوب و ابلاغی از سوی شرکت ملّی گاز شد که در این راستا با نصب ۳۶۷ انشعاب در مناطق روستایی استان، عملکرد شرکت گاز استان از تحقق ۳۷درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب خبر می دهد.

وی گازرسانی به مناطق محروم را از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی دانست و بیان داشت: روند پروژه‌های گازرسانی به یک درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه یافته و صعب العبور هستند، در سال آینده به اتمام می رسد.

وی به گازرسانی به مناطق محروم استان نیز اشاره و تصریح کرد: به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز استان ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سال ۱۴۰۱ در شاخص گازرسانی به روستاها، اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه جدید توزیع گاز به شرکت گاز استان ایلام ابلاغ شده ‌بود که با اجرای ۲۶۵ کیلومتر، تحقق ۲۰۴ درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب را داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348137

مهمترین اخبار ایران و جهان: