نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 21:41

لیگ برتر هندبال مردان| ادامه صدرنشینی صنعت مس و صعود یک پله‌ای سپاهان

هفته هشتم لیگ برتر با ادامه صدرنشینی مس و پیروزی نفت و گاز گچساران، سپاهان، پیکان، گیتی‌پسند و شهید شاملی کازرون به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هشتم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور با برگزاری 6 دیدار آغاز شد که طی آن صنعت مس کرمان توانست با ادامه روند پیروزی‌های خود صدرنشین لیگ باقی بماند و تیم‌های سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پیکان سبزوار، گیتی‌پسند و نفت و گاز گچساران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در نخستین مسابقه هفته هشتم فرازبام خائیز دهدشت مقابل نایب قهرمان فصل گذشته به زمین رفت و علی‌رغم ارائه یک نمایش خوب از بازیکنان جوان و نوجوانان خود، این بازی را 27 - 36 واگذار کرد.

در مهمترین بازی امروز نیز صنعت مس کرمان صدرنشین که به طبس رفته بود توانست دست پر و با 2 امتیاز کامل به کرمان برگردد. مس در این دیدار موفق شد تنها با یک گل بیشتر و نتیجه 22-23 میزبان خود را شکست دهد تا با 8 پیروزی و بدون شکست در صدر جدول رده‌‌بندی لیگ برتر بایستد.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز که میزبان طلایی پوشان بود، نتوانست از امتیاز میزبانی خود بهره گیرد و نتیجه را 23-27 واگذار کرد تا سومین شکست فصل خود را ثبت کند. سپاهان با این پیروزی 11 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید.

پیکان سبزوار نیز کار سختی مقابل آلومینیوم اراک نداشت و 33 بر 21 مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

نفت و گاز گچساران نیز سومین پیروزی فصل خود را برابر پرواز رقم زد. در آخرین بازی هفته هشتم و در دربی اصفهان گیتی‌پسند توانست همشهری خود را با نتیجه 17-22 از پیش رو بردارد.

نتایج کامل مسابقات هفته هشتم به این شرح است:

فرازبام خاییز دهدشت 27 - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 36

پرواز هوانیروز اصفهان 32 - نفت و گاز گچساران 35

زغال سنگ طبس 22 - صنعت مس کرمان 23

پیکان خراسان 33 - آلومینیوم اراک 21

پلیمر خلیج فارس خرم آباد 23 - سپاهان 27

گیتی پسند اصفهان 22 - فولاد سپاهان نوین 17

با این نتایج صنعت مس کرمان با 16 امتیاز صدرنشین باقی ماند، گیتی‌پسند با 15 و نیروی زمینی شهید شاملی با 14 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

فولاد سپاهان با 11، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 10، زغال‌سنگ طبس با 9، نفت و گاز گچساران با 8 و پیکان خراسان با 7 امتیاز در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

پرواز هوانیروز، سپاهان نوین و آلومینیوم اراک با 2 و فرازبام خائیز دهدشت بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

هفته‌ نهم لیگ برتر هندبال مردان 20 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1660781

مهمترین اخبار ایران و جهان: