نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 13:03

اقدامات دشمن در منطقه با وجود جبهه مقاومت به شکست ختم شده است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان طی چهل و چهار سال اخیر در هر اقدامی که در منطقه انجام داده‌اند با دیوار سخت مقاومت طعم تلخ شکست و ناکامی را چشیده‌اند و امروز پیروزی نهایی انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی با دستاوردهای نظام اسلامی و ضعف سلطه گران کاملا باور پذیر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار احمد فتوحی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت سالروز سوم خردادماه و فتح خرمشهر در مقر فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: در جنگ تحمیلی وضعیت بنحوی بود که جهان سلطه‌گر و سلطه‌پذیر برای اشغال ایران متحد شدند.

وی عنوان کرد: صدام حسین رییس جمهور رژیم بعث بارها بصراحت اعلام کرد که شوروی سابق هزینه نظامی و تجهیزات، کشورهای غربی پشتیبانی دیپلماتیک و کشورهای عربی منطقه نیز هزینه جنگ را تامین می‌کنند و به همین خاطر ما در جنگ با ایران دچار مشکل خاصی نخواهیم بود.

جانشین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس مطرح کرد: جنگ تحمیلی، جنگ ایران با هر دو قطب غرب و شرق بود که با مقاومت و ایستادگی مردم ایران، خفت بارترین شکست نصیب رژیم بعث و همه حامیان آنها شد.

وی اضافه کرد: طی چهل و چهار سال اخیر دشمنان در حرکتی که منطقه انجام داده‌اند با دیوار سخت مقاومت طعم تلخ شکست و ناکامی را چشیده‌اند و امروز پیروزی نهایی انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی با دستاوردهای نظام اسلامی و ضعف سلطه گران کاملا باور پذیر شده است.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235437

مهمترین اخبار ایران و جهان: