نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 20:35

فعالیت 1650 ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای نوروزی در گلستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: یک هزار و 650 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با 2 هزار و 800 راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

محسن عامریون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس د گرگان اظهار کرد: با توجه به آغاز پیش فروش بلیط‌ سفرهای نوروزی و در پیش بودن سفرها یک هزار و ۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری با ۲ هزار و ۸۰۰ راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

وی ادامه داد: ناوگان عمومی حمل و نقل استان از طریق ۷۳ شرکت و پنج پایانه مسافری به مردم خدمات رسانی می‌کنند و تعدادی ناوگان فوق العاده هم برای برخی از مسیرهای پرتقاضا پیش‌بینی شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به شروع پیش فروش‌های اینترنتی و حضوری بلیط‌های اتوبوس گفت: نرخ کرایه اتوبوس‌ها و سایر ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از سوی ستاد سازمانی در حال اصلاح و تعدیل است و برای تامین سوخت و روغن و تامین صورت وضعیت ناوگان نیز رایزنی‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.

عامریون افزود: اعزام بخشی دیگر از کاروان‌های راهیان نور شامل دانشجویان و بسیج محلات نیز شروع شده که نقش صنوف حمل و نقل در این زمینه بسیار پررنگ بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: در بخش حمل و نقل کالا نیز ناوگان و رانندگان این بخش جهت جابجایی کالاهای اساسی و ضروری مردم به ویژه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان به طور شبانه‌روزی در ایام نوروز اهتمام ویژه دارند.
عامریون از کشیک‌های نوروزی این بخش در نوروز هم خبرداد و تاکید کرد: میزخدمت ۲۴ ساعته در پایانه‌های گرگان و گنبدکاووس برای پاسخگویی و رفع مسایل احتمالی دایر است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1061981

مهمترین اخبار ایران و جهان: