نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 16:43

راه برون‌رفت از مشکلات جامعه بشری را باید در آینه اسلام دید

اصفهان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امروز راه برون‌رفت از مشکلات جامعه بشری را باید در آینه اسلام و نظام اسلامی پیدا کرد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حسین بلک، امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه، در همایش مشترک ثبتی و تجلیل از ادارات برتر این حوزه اظهار کرد: آنچه در نگاه من از صدور اسناد مالکیت، ارزشمندتر است، مزید اخوت‌های دینی است که در میان مجموعه افزایش یافته و بدیلی ندارد. در نظام جمهوری اسلامی آحاد مسئولان علاوه بر تمشیت امور مردم، در صمیمیت و مهرورزی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنانی از امام سجاد علیه‌السلام گفت: ایشان فهرستی از بهترین خواسته‌ها از خداوند را به ما آموزش داده است؛ طلب نعمت خدمت صادقانه، بی‌منت و با اخلاق خوش به مردم از جمله این موارد محسوب می‌شود و باید به آن توجه کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز در سایه نظام اسلامی بسیاری از حرکات بزرگ شکل گرفته و دین‌مداری در عرصه‌های جهانی نظیر ایجاد الگو برای همه مردم دنیا فراهم شده است. امروز راه برون‌رفت از مشکلات جامعه بشری را باید در آینه اسلام و نظام اسلامی پیدا کرد. شاید ما امروز به تحمیل دشمنان دچار مشکلاتی باشیم اما خدشه‌ای در اصول اسلامی نیست. امیدوارم روز به روز توفیق بیشتری در خدمت‌رسانی داشته باشیم.
گفتنی است در پایان این همایش از ادارات برتر این حوزه قدردانی به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066537

مهمترین اخبار ایران و جهان: