نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 12:07

مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه سمنان به بهره برداری رسید

سمنان-استاندار سمنان از بهره برداری مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم خبر داد و گفت: این سالن با نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح سه شنبه ضمن بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه سمنان به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: این ساختمان از یک سالن همایش اصلی با گنجایش هزار نفر و دو سالن همایش با ظرفیت ۲۵۰ نفر تشکیل شده است.

وی ضمن بیان اینکه این مجموعه زیر بنای پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع را دارد، افزود: کلنگ زنی این مجموعه سال ۸۶ آغاز شد و امروز شاهد استفاده و بهره برداری از آن هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه این مجموعه منحصر به فرد با طراحی خوب به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، ابراز داشت: برای بهره‌مندی دانشجویان و اساتید فضای چند منظوره، بخش اداری، نمایشگاهی و رفاهی را نیز این مجموعه در خود جای داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت در آئین تکریم و معارفه سکاندار دانشگاه سمنان، دیدار با نخبگان و فناوران، شرکت در جلسه هیأت امنای دانشگاه‌های منطقه البرز جنوبی و نیز نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی استان سمنان از دیگر برنامه‌های سفر دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سمنان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1024437

مهمترین اخبار ایران و جهان: