نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 15:36

احتمال وقوع گرد و خاک‌های موقتی در خوزستان

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از فردا وزش بادها به‌ویژه در مناطق جنوب، غرب و مرکز خوزستان متوسط تا نسبتاً شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک‌های موقتی در این مناطق وجود دارد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با عبور موج ضعیفی از استان خوزستان ناپایداری‌های محلی و احتمال رگبار و رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای در ارتفاعات، شمال و شرق خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین از اواسط وقت فردا تا اواخر هفته وزش بادها به‌ویژه در مناطق جنوب، غرب و مرکز خوزستان متوسط تا نسبتاً شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک‌های موقتی طی ساعاتی از بعدازظهرها در این مناطق وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه از اواسط وقت فردا تا اواخر روز جمعه شمال خلیج‌فارس مواج خواهد بود، اضافه کرد: همچنین از فردا افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و ساحلی استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۴ و ایذه با ۱۰.۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۹.۴ و حداقل به ۲۱.۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178181

مهمترین اخبار ایران و جهان: