نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 09:42

میزان اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزشی گیلان چقدر است؟

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از افزایش ۱۰ درصدی حضور مسافران در مراکز آموزشی و مدارس گیلان خبر داد و گفت: ۱۲ مرکز رفاهی با ظرفیت ۶۳۲ تخت در شهرهای چابکسر، رودبار، حویق و املش هم برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد فائزی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراکز رفاهی و مدارس گیلان در ایام نوروز شاهد حضور مسافران بسیار زیادی برای اسکان بوده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان دوازدهم فروردین، ۱۵ هزار و ۶۰۱ خانواده در مجموع بیش از ۵۵ هزار نفر، در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش گیلان اقامت کردند. 

وی با اشاره به حضور و استقبال بی‌سابقه مسافران نوروزی از مراکز آموزشی آموزش و پرورش گیلان گفت: بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل، و بیشترین مقصد سفر هم در مراکز رفاهی آموزش و پرورش رشت، آستارا و بندر انزلی به ثبت رسیده است. 

مدیرکل کل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر آمادگی مدارس این استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۱۹۱ مدرسه با ظرفیت ۴۲۱ کلاس برای پذیرش فرهنگیان مهیا شده بود. 

فائزی از افزایش ۱۰ درصدی حضور مسافران در مراکز آموزشی و مدارس گیلان خبر داد و بیان کرد: ۱۲ مرکز رفاهی با ظرفیت ۶۳۲ تخت در شهرهای چابکسر، رودبار، حویق و املش هم برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124481

مهمترین اخبار ایران و جهان: