نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 08:52

۵۰ تن برنج تنظیم بازار در گناوه توزیع می‌شود

گناوه- مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: ۵۰ تن برنج حمایتی تنظیم بازار به شهرستان گناوه اختصاص یافته است که در روزهای منتهی به عید سعید فطر در این شهرستان توزیع می‌شود.

عباس تخم‌افشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۵۰ تن برنج حمایتی تنظیم بازار با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان برای عرضه در بازار شهرستان گناوه تأمین شده است که توزیع آن در روزهای منتهی به عید سعید فطر آغاز می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه افزود: با توجه به آمار بالای خرید اقلام اساسی در روزهای منتهی به عید سعید فطر، زمان توزیع را در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تعیین کرده‌ایم تا مردم به این اقلام با قیمت مصوب دسترسی داشته باشند.

وی گفت: کالاهای حمایتی در فروشگاه‌های بزرگ و تعدادی از واحدهای صنفی کوچک در نقاط مختلف شهرستان به صورت مستمر توزیع می‌شود.

تخم‌افشان با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر افزود: کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار نیز پیگیری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: از شهروندان درخواست می‌شود موارد گران فروشی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا برخورد لازم با متخلفان و گران فروشان صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152281

مهمترین اخبار ایران و جهان: