نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 16:00

مدیران ادارات دیلم در اجرای مصوبات شورای سلامت اهتمام ورزند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم گفت: همه نهادها و ادارات دیلم در اجرای مصوبات شورای سلامت اهتمام ویژه داشته باشند و نحوه عملکرد خود را نیز گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین خلیجی ظهر چهارشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم با موضوع نظارت بر طبخ نذورات و پیگیری مصوبات گذشته ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم حسینی بیان کرد: فلسفه تشکیل نشست شورای سلامت، ارتقا وضعیت سلامت مردم و فرصتی است که نقاط ضعف و قوت را بهتر شناسایی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است با آگاهی کامل نسبت به مصوبات جلسات گذشته شورای سلامت در نشست‌ها حاضر شوند، گفت: همه نهادها تکلیف دارند در اجرای مصوبات شورای سلامت اهتمام ویژه داشته باشند و نحوه عملکرد خود را نیز گزارش دهند.

وی با تاکید بر تشدید بازرسی‌های بهداشتی بر مواکب سطح شهرستان دیلم افزود: در ایام محرم و گرمای هوا در این فصل از سال، موکب‌های سطح شهر نسبت به نظافت محیط خود توجه لازم را داشته باشند.

خلیجی اظهار داشت: دیلم از جمله شهرستان‌هایی است که بیشترین نذورات و پخت غذا را در ایام محرم دارد و در همین رابطه باید نظارت‌های بهداشتی افزایش یافته و از بکارگیری افرادی که نسبت به وضعیت بهداشتی آنها مدرکی در دست نیست، همانند اتباع بیگانه در آشپزخانه‌ها جلوگیری شود.

معاون سیاسی فرماندار دیلم اضافه کرد: در هفته جاری عاشورای حسینی را در پیش داریم که در آن روز، قربانی احشام در خیابان‌ها توسط شهروندان صورت می‌گیرد و در این راستا شهرداری نسبت به پاکیزگی محیط و شستشوی محل، اقدام کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405793

مهمترین اخبار ایران و جهان: