نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 14:13

خروش مردم نصف جهان در حمایت از مردم غزه

مردم نصف جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی در مسیر نماز جمعه یکصدا و یکدل به خروش آمدند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، راهپیمایی باشکوه مردم متدین و قهرمان‌پرور اصفهان در حمایت از مردم  و مظلومان فلسطینی و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی از دقایقی پیش آغاز شد.

خروش مردم در مسیر مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به سمت چهارراه فرایبورگ نمایشی از قدرت جهان اسلام در برابر صهیونیست‌های ددمنش و دنیای کفر و حمایتی همه جانبه از مظلومان و ستم دیدگان فلسطین است.

گزارش خبرنگار فارس از این راهپیمایی حاکی از آن است که همه اقشار مردم در این حضور دارند و حاضران در مراسم با در دست داشتن پرچم فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم در سایر شهرستان‌های استان اصفهان نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها راهپیمایی کرده‌اند.

مردم شهرستان‌های استان نیز باحضور پرشور در راهپیمایی با فریادهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" برائت خود را از جنایت این جانیان خونخوار اعلام و همصدا با دیگر ملت های مسلمان جهان حمایت خود را از مظلومان "غزّه و فلسطین" اعلام کردند.

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536905

مهمترین اخبار ایران و جهان: