نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 13:21

کسب عنوان سومی هورسان رامسر در لیگ برتر دوچرخه‌سواری

همزمان با پایان دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ، فولاد مبارکه سپاهان و هورسان رامسر در بخش تیمی به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، مرحله دوم از رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری مردان با قهرمانی علی لبیب و بهنام آرین در دو بخش جاده و تایم تریل در سرخ رود به پایان رسید.

 در دومین روز از مسابقات مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری جاده آقایان که به میزبانی هیات دوچرخه‌سواری استان مازندران در شهر سرخرود برگزار شد، ۵۰ رکابزن از ۹ تیم لیگ برتری در خط استارت مسابقه استقامت قرار گرفتند و مسیر ۱۱۰ کیلومتری سرخرود تا نور را به صورت رفت و برگشت رکاب زدند.

در پایان این رقابت سخت و نفسگیر علی لبیب ستاره این روزهای دوچرخه‌سواری کشورمان توانست زودتر از سایرین از خط پایان عبور کند و به مقام قهرمانی برسد.

سعید صفرزاده از تیم فولاد مبارکه سپاهان و سعید چهرزاد از تیم گل گهر سیرجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

اما روز گذشته در بخش تایم تریل انفرادی هم بهنام آرین از تیم دانشگاه آزاد بر سکوی نخست ایستاد. آیدین علیاری دیگر رکابزن تیم دانشگاه آزاد دوم و حسین عسگری از تیم فولاد مبارکه سپاهان در مکان سوم قرار گرفت.

در پایان دومین مرحله این رقابت‌ها تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ، فولاد مبارکه سپاهان و هورسان رامسر در بخش تیمی به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

*تجلیل از همسر شهید ورزشکار محمودآباد

در حاشیه مراسم اختتامیه دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور از همسر شهید ورزشکار سید مهدی کاظمی تقدیر شد.

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم اختتامیه دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده مردان کشور به میزبانی شهر سرخ رود در پارک پردیس با حضور مسوولان برگزار شد.

این مسابقات که تحت عنوان کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان مازندران و یادبود سرداران شهید رحیم کریمی، سیدمهدی کاظمی و شهیدان ورزشکار مدافع حرم اسماعیل خانزاده و علی جمشیدی طی دو روز برگزار با معرفی نفرات و تیم های برتر در سرخرود خاتمه یافت.

یکی از اقدامات ارزشمند؛ تجلیل از خانواده شهید ورزشکار سردار سید مهدی کاظمی بود که با اهدای لوح و تندیس همسر این شهید مورد قدردانی قرار گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546305

مهمترین اخبار ایران و جهان: