نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 14:41

امام جمعه زنجان: ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی شکسته شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به شهادت کودکان و زنان بی‌گناه غزه گفت: در یک جغرافیای کوچک با حداقل امکان زندگی دیروز و وحشتناک‌ترین شرایط زندگی امروز ابهت پوشالی رژیم جعلی اسراییل و قدرت کودک‌کش شکسته شده و این غیر قابل ترمیم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ظهر امروز در جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با بیان اینکه وظیفه ما صیانت و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس و در رأس دفاع از ارزش‌های شهدا است، اظهار داشت: شهدا همیشه برای ما در همه برهه‌ها پیام دارند و وقتی صحبت از مکتب، دین، قرآن و... به میان بیاید پیام شهیدان بسیار بلند است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به شهادت کودکان و زنان غزه در بمباران رژیم صهیونیست تصریح کرد: آن چیزی که امروز مردم غزه را سرپا نگه نداشته است همان روحیه شهادت‌طلبی و مقاومت است.

 وی با بیان اینکه در یک جغرافیای کوچکی با حداقل امکان زندگی دیروز و وحشتناک‌ترین شرایط زندگی امروز ابهت پوشالی رژیم جعلی و قدرت کودک‌کش شکسته شده و این غیر قابل ترمیم است، گفت: در یک مقطعی ارتش رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی چهارمین ارتش قدرتمند دنیا بود اما امروز در مقابل جمعیتی که حداقل امکانات را برای زنده ماندن را دارند ابهت پوشالی‌شان شکسته می‌شود.

آیت‌الله خاتمی به برگزاری کنگره اشاره کرد و گفت: نباید یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های آنها را فراموش کنیم و در این راستا برگزاری کنگره و اجرای برنامه‌های مختلف تأثیرگذار است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546405

مهمترین اخبار ایران و جهان: