نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 13:41

حادثه دلخراش غرق شدن سه کودک در روستای بلغان جویم با دو فوتی و یک مفقودی

حادثه ای دلخراش در پی غرق شدن سه کودک در روستای بلغان شهرستان جویم رخ داد، پیکر دو کودک توسط مردم در رودخانه کشف شد و کودک سوم همچنان مفقود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جویم، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان از فوت دو کودک بر اثر غرق شدگی در رودخانه روستای بلغان بخش هرم لارستان خبر داد.

بیگلری با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر روز ۲۱ دی ماه  ۱۴۰۱  یک مورد حادثه غرق شدگی دو کودک در رودخانه بلغان به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان لارستان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس کاریان و سایر ارگان های مربوطه به محل حادثه اعزام شدند،پس از تحویل یکی از کودکان غرق شده توسط تیم های عملیاتی به کارشناسان اورژانس ،متاسفانه فاقد علایم حیاتی بوده و فوت شده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی لارستان ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کودک سومی نیز مفقود شده و تیم های عملیاتی حاضر در صحنه در حال جستجو و تفحص می‌باشد.

دو کودک  فوت شده تبعه افغان وکودک مفقودی ایرانی است

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این واقعه مجموعأ سه نفر دچار حادثه شده اند که دو نفر از کودکان فوت شده و  قبل از اطلاع به نیروهای امدادی توسط مردم در رودخانه پیدا شدند. 

زمانی افزود: اما یک کودک که ایرانی و اهلِ روستای بلغان است مفقود شده و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای یافتن او هستند. به علت عمق زیاد آب کار با سختی پیش می رود.

کودکان چهار، پنج و هشت سال هستند

بخشدار هَرم در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: در این حادثه دلخراش دو کودک فوت شدند که تبعه افغانی بودند و میانگین سنی آنان چهار و پنج ساله است، یک کودک نیز مفقود شده است و میانگین سنی وی هشت سال است.

محمدی افزود: اینها برای تفریح به سمت رودخانه فصلی روستای بلغان می روند، که بر اثر غفلت کودکان به رودخانه می روند و غرق می شوند و پیکر دو تن از کودکان در رودخانه توسط مردم پیدا می شود.

وی گفت: پس از اعلام این حادثه، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و تیم غواص ها تا ساعت یک بامداد در حال جستجو برای یافتن کودک مفقودی هستند و از صبح نیز همچنان عملیات جستجو ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 972693

مهمترین اخبار ایران و جهان: