نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 20:22

سرپرست دانشگاه سمنان معرفی شد

سیف‌الله سعدالدین با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان سرپرست دانشگاه سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سیف‌الله سعدالدین را به‌عنوان سرپرست دانشگاه سمنان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی کارکنان و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیران و واقفان را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از خدمات مسعود نصیری‌زرندی، رئیس سابق دانشگاه سمنان در زمان تصدی این مسؤولیت قدردانی کرد.

سیف‌الله سعدالدین متولد سمنان در سال 1344 و دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانی، تبدیل انرژی، عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان با مرتبه استادتمام است که بیش از 150 مقاله در نشریات بین‌المللی به چاپ و هفت طرح پژوهشی تقاضامحور در حوزه ارتباط جامعه و صنعت به اجرا رسانده است.

وی همچنین 6 سال متوالی جزو پژوهشگران یک درصد پراستناد جهان بوده است و ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 946393

مهمترین اخبار ایران و جهان: