نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 17:24

ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ساوه آغاز به کار کرد

ساوه- رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ساوه پس از سه سال وقفه، برای نوروز ۱۴۰۲ میزبان می شود.

اصغر قراخانلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ساوه از تاریخ ۲۷ اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان تعطیلات نوروزی خدمات خود را ادامه خواهد داد.

وی افزود: ۱۰ مدرسه در ساوه برای ارائه خدمات اسکان نوروزی تجهیز شده اند و با توجه به نوع امکانات و تجهیزات در چهار گروه ویژه، الف، ب، ج تقسیم شده اند.

رئیس آموزش و پرورش ساوه تصریح کرد: ساعت کار ستاد اسکان برای ارائه خدمات، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ خواهد بود و مسافران باید حتماً برای پذیرش به ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ساوه واقع در اداره آموزش و پرورش مراجعه و برای اسکان خود معرفی نامه تهیه کنند.

قراخانلو با اشاره به هزینه اسکان فرهنگیان گفت: هزینه اسکان فرهنگیان با توجه به فرهنگی، کارمند دولت و یا آزاد و نوع خدمات ارائه شده از ۶۵ هزار تا ۴۵۰ هزار تومان متغیر است.

رئیس آموزش و پرورش ساوه افزود: ستاد اسکان فرهنگیان ساوه با تمام توان آماده ارائه خدمات به مسافران است و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا خاطره خوبی برای آنها ایجاد کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101993

مهمترین اخبار ایران و جهان: