نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 11:56

افزایش دوبرابری بودجه 1402 شهرداری سنندج هم فرصت و هم تهدید است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: رقم بودجه 1402 شهرداری سنندج تقریبا دو برابر سال گذشته است که این موضوع هم می‌تواند یک فرصت و هم یک تهدید باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت‌آبادی در جلسه تحویل لایحه بودجه 1402 شهرداری سنندج، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و پرسنل شهرداری را به صورت ضمن خدمت ضروری خواند و اظهار کرد: مدیران شهرداری هر 3 ماه یک بار در دوره‌های توجیهی و رفتاری شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: لایحه بودجه 1402 شهرداری تقریبا دو برابر سال گذشته است که این مهم هم می‌تواند یک فرصت و هم یک تهدید باشد.

وی عنوان کرد: اگر تامین این میزان درآمد برای شهرداری حاصل نشود در برنامه‌ریزی مشکل ایجاد خواهد شد اما در صورت تحقق کامل تحول خوبی در حوزه‌های مختلف به ویژه مناطق حاشیه شهر رقم می‌خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با تاکید براینکه دیده شدن مناطق کم برخوردار به صورت ویژه در بودجه 1402 شهرداری سنندج، اذعان کرد: شورای اسلامی شهر سنندج در سال گذشته نیز با تمام برنامه‌های شهرداری در مناطق حاشیه موافقت کرد و کمترین مخالفتی نداشت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در بودجه 1402 نیز مناطق کم برخوردار و حاشیه در اولویت قرار گرفته امیدواریم شاهد تحقق عدالت اجتماعی در این مناطق باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت شروع پروژه‌های عمرانی در شهر گفت: طی سال گذشته وجود پروژه‌های نیمه‌تمام و نبود طرح‌های مطالعاتی مانع از شروع پروژه‌های جدید در شهر شد اما اکنون بستر کار فراهم شده و امیدواریم زودتر شاهد آغاز پروژه‌های عمرانی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: مطالعات و برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی باید زودتر وارد فاز اجرایی شود.

وی بر ضرورت تعیین‌تکلیف پارک ملت و فعال‌سازی آن به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم تاکید کرد و افزود: فعال‌سازی پارک ملت چند سال است که جزو آرزوهای مردم است لذا زمینه استفاده مردم از آن باید فراهم شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024405

مهمترین اخبار ایران و جهان: