نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 23:47

فرصت سه ماهه استاندار کرمانشاه به شورای شهر

استاندار کرمانشاه، فرصتی سه ماهه برای رفع مشکلات حوزه شهری و اختلافات موجود به اعضا شورای اسلامی شهر کرمانشاه داد و گفت: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در غیبت و عدم حضور در جلسات رکورد زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شامگاه نهم بهمن‌ماه که با حضور ۹ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به منظور بررسی مشکلات این شورا برگزار شد، رأی مردم را رکن بی‌بدیل نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم جزء و رکن لاینفک و بی‌بدیل نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه شورا اسلامی شهر مصوب قانون اساسی است، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی باید برای شهر مایه خیر باشد.

استاندار کرمانشاه با تأکید به برگزاری جلسات و گفت‌وگو استانداری با شورای شهر به شرط رسیدن به نتیجه و حل مشکل، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه همه در کنار یکدیگر در مدیریت شهر مسوول هستند.

وی با گله‌مندی از غیبت زیاد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسات و عدم تشکیل به‌موقع جلسات، به کارگیری نزدیکان، سوءاستفاده از ماده ۱۰۰، ساخت و سازهای غیرمجاز، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه در غیبت جلسات رکورد زده است.

صحرایی فرصتی سه ماهه برای رفع مشکلات حوزه شهری و اختلافات موجود بین اعضا شورای اسلامی شهر کرمانشاه داد و متذکر شد: اگر این مشکلات طی این سه ماه حل و فصل نشد؛ مجموعه‌ مفصلی از پرونده‌ها را تحویل افکار عمومی خواهم داد.

وی با تأکید بر حل مشکلات شهری کرمانشاه در جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و ساماندهی ضایعات و نخاله در مناطق حاشیه شهر، گفت: این سه وظیفه در وهله اول باید به نتیجه برسد تا به سراغ دیگر وظایف برویم.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653905

مهمترین اخبار ایران و جهان: