نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 15:51

تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گلستان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: دغدغه استان گلستان طرح ها نیمه تمام بوده و این دغدغه بیش از سایر استان ها احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان، روح الله صلبی ظهر سه شنبه در گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: دغدغه استان گلستان، دغدغه تکمیل پروژه ها نیمه تمام است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ادامه داد: سه هزار میلیارد تومان منابع اعتبارات استان است و از چهار همت مصارف استان، بالغ بر ۳۸ درصد در قالب اعتبارات هزینه ای است.

وی افزود: دغدغه استان گلستان طرح ها نیمه تمام بوده و این دغدغه بیش از سایر استان‌های کشور احساس می‌شود.

صلبی گفت: بیشترین مبالغی که در حوزه بودجه برای گلستان در نظر گرفته شده در حوزه دارایی‌های سرمایه‌ای است تا بتوان پروژه‌های نیمه تمام استان را تکمیل کرد.

وی همچنین مولدسازی را به عنوان ظرفیت خوب استان برای رشد نظام توسعه‌ای، حائز اهمیت دانست و افزود: این بحث سبب کاهش هزینه‌های دولت و افزایش رضایت عمومی مردم می‌شود و از دارایی‌های منجمد دولت جلوگیری می کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در خصوص سرمایه گذاری های کلان داخل استان، گفت: در استان گلستان سرمایه گذاری های کلان داخل استان به عهده مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان گلستان با همکاری استانداری است.

صلبی ادامه داد: امسال یک فقره صادرات به مبلغ ۴.۴ میلیون دلار در حوزه گلخانه داشتیم.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654605

مهمترین اخبار ایران و جهان: