نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 13:12

واکنش رئیس فدراسیون والیبال به نتایج تیم ملی و تغییر سرمربی

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که به خاطر نتایج تیم ملی از مردم عذرخواهی می کند گفت: فعلا نمی توانیم در مورد کادر فنی و تغییر سرمربی تصمیمی بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر ژاپن به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کرد، محمدرضا داورزنی از مردم و علاقمندان به این رشته عذرخواهی کرد و گفت: به خاطر این که نتوانستیم به وعده ای که داده بودیم عمل کنیم از مردم عذرخواهی می کنیم.

وی با بیان این که تلاش می کنیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم خاطرنشان کرد: بعد از لیگ ملت ها فشار زیادی به کادر فنی و بازیکنان وارد شد و طبیعی است که زیر این فشار نمی شود تصمیم درستی بگیریم. اگر قرار باشد با زیر این فشارها تصمیم بگیریم قطعا تصمیم غلطی خواهد بود.

محمدرضا داورزنی با بیان این که پشتوانه سازی خوبی در والیبال صورت گرفته است ادامه داد: باید بتوانیم با گرفتن یک تصمیم درست انتظاراتی که مردم از والیبال دارند را محقق کنیم. این اتفاق هم به فرصت و زمان مناسب نیاز دارد.

وی با اشاره به ناراحتی شدید بازیکنان تیم ملی از شکست برابر ژاپن گفت: روی سکو دیدم که چقدر بازیکنان تیم ملی از این اتفاق ناراحت هستند. تلاش ما این است که بتوانیم برای والیبال تصمیمات درستی بگیریم.

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به این پرسش که آیا تغییری در کادر فنی تیم ملی صورت خواهد گرفت گفت: فعلا هیچ تصمیمی نمی توانیم بگیریم. بعد از بازیهای آسیایی و انتخابی المپیک برای لیگ ملت های سال آینده و المپیک پیش قطعا تصمیمات درستی خواهیم گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471205

مهمترین اخبار ایران و جهان: