نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 14:22

«پاوه» تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه «پاوه» را تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی دانست و گفت: منطقه اورامانات، به خاطر وفاداری مردمان آن به نظام در ایران اسلامی پرآوزه و خوشنام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جشن مردمی هفته وحدت که در مسجد رسول‌الله(ص) شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار کرد: منطقه اورامانات، به خصوص شهرستان «پاوه» به خاطر وفاداری مردمان آن به نظام در طول انقلاب، در جغرافیای وسیع ایران اسلامی پرآوزه و خوشنام است.

وی ادامه داد: این مردمان اورامانات و پاوه بودند که در کنار شهید چمران و پاسداران غیربومی، دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کردند، این منطقه به خاطر خاستگاه و جایگاهی که دارد هموراه مورد توجه دشمنان بوده تا آن را تجزیه و از ایران اسلامی جدا کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وجود مردم وفادار و سلحشور پاوه در کنار ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه این شهرستان، اجازه چنین کاری را به دشمن نداده و همواره نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده‌اند.

وی پاوه را تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی دانست و گفت: در طول عمر بابرکت انقلاب همواره توانسته‌ایم از راهبردها و سناریوهای طراحی شده دشمن، سربلند بیرون آئیم و تا زمانی که براساس اصول دین، اسلام و انقلاب حرکت کنیم، همواره پیروز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن اعتقادات و دین ما را هدف قرار داده، افزود: دشمن از ترویج دین اسلام می‌ترسد، به این اطمینان رسیده که با توسعه اسلام جغرافیای آن‌ها از بین خواهد رفت.

ریحانی خاطرنشان کرد: دشمن دیگر نگاهی به تصرف سرزمین ندارد، چون توان دفاعی ایران را به لحاظ پشتیبانی مردم شاهد است؛ دشمن با راه‌انداختن یک جنگ رسانه‌ای می‌خواهد بر افکار، ذهن‌ها و انگیزه‌ها تسلط پیدا کند.

وی ادامه داد: باید مسؤولان، صاحبان تریبون و کسانی که در اجتماعات سخنرانی می‌کنند، جهاد تبیین را در دستور کار خود داشته باشند و با بصیرت‌افزایی جوانان را حفظ کنند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

ریحانی اضافه کرد: هر جامعه‌ای که قدر شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و بزرگان خود را بداند؛ مردمی موفق خواهند بود و شکست نخواهند خورد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518749

مهمترین اخبار ایران و جهان: