نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:42

پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تا پایان شهریورماه به طور کامل

خرم‌آباد - مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان تأکید کرد: تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تا پایان شهریورماه به طور کامل پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی ساجدی در سخنانی با تبریک هفته دولت و با اشاره به خدمات دولت و بانک‌ها به قشر متوسط و روبه‌پایین جامعه به‌واسطه ارائه خدمات بانکی، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اولین و بزرگ‌ترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه بوده که در سال ۸۶ ایجاد شده است.

پرداخت تسهیلات متفاوت و متنوع

وی با بیان اینکه این بانک وابسته به هیچ ارگان خاصی نیست و در حال حاضر ۵۲۰ شعبه در کشور و ۱۴ شعبه در لرستان دارد، افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همه شهرستان‌های استان شعبه دارد و تعداد این شعب در مرکز استان دو مورد است.

پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تا پایان شهریورماه به طور کامل

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان، افزود: تلاش برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن از جمله اهداف این بانک به‌حساب می‌آید.

ساجدی، ارائه خدمات بر بستر نوین و هوشمند را سیاست این بانک برشمرد و گفت: این بانک جز بانک‌های برتر کشور در حوزه ضریب نقدینگی است و برنامه این بانک افزایش نقدینگی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشتری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور از مرز ۱۵ میلیون نفر گذشته و تعداد مشتری‌های این بانک در استان نیز ۲۲۵ هزار نفر است، افزود: خوشبختانه مطالبات این بانک زیر یک درصد بوده و قاطبه مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خوش‌حساب به شمار می‌آیند.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات متفاوت و متنوع از سوی این بانک، تصریح کرد: هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این است که تسهیلات بر مبنای اشتغال و تولید پرداخت شود.

همه کمک کنیم که یک سفیر قرض‌الحسنه در جامعه باشیم

ساجدی با اشاره به جذب و پرداخت ۸۳ درصد از تسهیلات اشتغال کمیته امداد از سوی این بانک در استان، گفت: همچنین ۹۲ درصد تسهیلات اشتغال مربوط به مددجویان بهزیستی و ۱۱۷ درصد از تسهیلات اشتغال بنیاد برکت از سوی این بانک جذب و پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به دو هزار و ۱۰۰ بیمار معسر از سوی این بانک، گفت: تا پایان شهریورماه همه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از سوی این بانک در استان پرداخت می‌شود.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان با اشاره به پرداخت ۲۵ هزار و ۳۵۱ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی این بانک در استان طی سال گذشته و پرداخت ۱۶ هزار و ۱۴۱ میلیون ریال طی امسال و تا پایان شهریورماه، افزود: حذف کارمزد یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

ساجدی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای ارتقای استفاده از خدمات بانک قرض‌الحسنه، افزود: همه کمک کنیم که یک سفیر قرض‌الحسنه در جامعه باشیم.

صدور چک الکترونیکی

وی در ادامه با اشاره به توجه به موضوع اعتبارسنجی از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و تعیین تضامین بانکی بعد از آن، بیان داشت: استقبال از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران روزبه‌روز در حال افزایش است چرا که خود را به سپرده‌گذاران متعهد می‌دانیم.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان با بیان اینکه به‌زودی شاهد صدور چک الکترونیکی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خواهیم بود، گفت: احداث یک‌خانه بهداشت در شهرستان دلفان از سوی این بانک در دستور کار است و اگر زمین از سوی وزارت بهداشت دراین‌رابطه تأمین شود، کار ساخت از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466449

مهمترین اخبار ایران و جهان: