نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 13:09

بهره‌وری، کارآمدی و یکپارچه‌سازی شاخص‌های شبکه پایدار در صنعت برق

معاون مالی حقوقی و پشتیبانی مجلس وزیر نیرو گفت: بهره‌وری، کارآمدی و یکپارچه‌سازی، شاخص‌های شبکه پایدار در صنعت برق است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، احمد حیدری، معاون مالی حقوقی و پشتیبانی مجلس وزیر نیرو در بیست‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق، گفت: صنعت برق به عنوان انرژی حیاتی، صنعتی محسوب می‌شود که لازمه زندگی روزمره، آینده پژوهی و فناوری است.

معاون مالی، حقوقی و پشتیبانی مجلس وزیر نیرو افزود: معتقدم در جامعه امروز در صورتی که سه روز قطع برق را تجربه کنیم اولین آسیب آن، شهر را تبدیل به ویرانه خواهد کرد و ثروت مردم را نیز نابود شده می‌توان تصور کرد.

حیدری به حمایت وزیر نیرو از مدیران صنعت برق اشاره کرد و گفت: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم، بهره‌وری، کارآمدی و یکپارچه‌سازی شاخص‌هایی است که برای داشتن شبکه پایدار در صنعت برق باید مورد توجه قرار گیرد. تبادل نظر شاخص‌ها در سراسر کشور و در بخش‌های مختلف در میان کارشناسان و مدیران استان‌ها نیز ضروری است که در اولویت قرار گیرد.

معاون وزیر نیرو در ادامه و در جریان بازدید از نمایشگاه بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق خواستار ایجاد دبیرخانه دائمی به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های این کنفرانس شد.
وی تاکید کرد: صنعت برق همواره یک صنعت پیشران با فناوری‌های نوین بوده و تخصصی‌ترین صنعت کشور محسوب می‌شود ضمن اینکه مورد توجه دانشمندان و محققان بوده است و این کنفرانس فرصتی برای تبادل برق، بورس و شبکه‌سازی است و مدیران به راحتی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190093

مهمترین اخبار ایران و جهان: