نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 14:02

روز قدس تجلی باشکوه همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: روز قدس، روز حیات اسلام ،تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش رهبری که «دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست» اظهار داشت: روز قدس، روز حیات اسلام، تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: روز جهانی قدس روزی که خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، لرزه بر پیکره صهیونیسم بین الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف را نویدی دوباره می بخشد.

وی گفت: این نامگذاری هوشمندانه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی (ره)، مساله فلسطین را در یادها زنده نگه داشته و همه ساله خون تازه ای را در رگ‌های مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت جاری می‌سازد.

صفری با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام علی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار در ماه پرفضیلت رمضان بیان کرد: از آحاد مردم شریف، ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان گناوه دعوت می‌کنم بار دیگر همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، در دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و انزجار از سیاست‌های خصمانه مستکبران دنیا، حضور و صلابت خویش را به نمایش بگذارند تا هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین محقق شود.

فرماندار گناوه از همه اقشار، اصناف، گروه‌ها و فعالان فضای مجازی، فرهنگیان، هیئت‌های مذهبی و ورزشی، تشکل‌ها و انجمن ای دانش آموزی، دانشجویی و سمن‌ها خواست تا با صدور بیانیه آحاد مردم را برای حضور هر چه باشکوه‌تر در این راهپیمایی دعوت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145293

مهمترین اخبار ایران و جهان: