نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 15:21

بازدید یک میلیون و ۲۵۳ هزار نفر از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی

بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از هفدهم اسفندماه تا پایان روز چهارم فروردین یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۲۲۸ نفر از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه وردی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفدهم اسفند ماه تا پایان روز چهارم فروردین ماه تعداد ۳۸۳ هزار و ۶۲۱ نفر اقامت کننده در خراسان جنوبی داشته‌ایم که از این تعداد ۶۳ هزار و ۶۸۷ نفر در تأسیسات گردشگری خراسان جنوبی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی میزان اقامت در اقامتگاه‌های موقت خراسان جنوبی ۲۵۴ هزار و ۲۹۴ نفر بوده است

شاه وردی با اشاره به اینکه میزان اقامت کننده در تأسیسات وابسته به آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ابتدای طرح ستاد خدمات سفرهای نوروزی (هفدهم اسفندماه) تا پایان روز چهارم فروردین ۲۷ هزار و و ۸۱۳ نفر بوده است، ادامه داد: ۳۷ هزار و ۸۲۷ نفر نیز در سایر مراکز اقامتی خراسان جنوبی اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد بازدیدهای نظارتی ۸۸ مورد بوده است، گفت: همچنین از هفدهم اسفند ماه تا پایان روز چهارم فروردین تعداد یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۲۲۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خراسان جنوبی بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: روز گذشته چهارم فروردین ۶۸ هزار و ۳۱۱ اقامت کننده در خراسان جنوبی داشته‌ایم که از این تعداد چهار هزار و ۲۷۲ نفر در تأسیسات گردشگری خراسان جنوبی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی میزان اقامت در اقامتگاه‌های موقت خراسان جنوبی ۴۹ هزار و ۷۰۹ نفر بوده است

شاه وردی با اشاره به اینکه میزان اقامت کننده در تأسیسات وابسته به آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز چهارم فروردین سه هزار و و ۷۸۸ نفر بوده است، ادامه داد: ۱۰ هزار و ۵۴۲ نفر نیز در سایر مراکز اقامتی خراسان جنوبی اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد بازدیدهای نظارتی پنج مورد بوده است، گفت: همچنین روز چهارم فروردین تعداد ۵۵ هزار و ۹۶۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خراسان جنوبی بازدید کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1109393

مهمترین اخبار ایران و جهان: