نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 20:37

آیت الله سلیمانی نماد و سمبل علمای شهید مازندران است

ساری- معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران از دیرباز قلب تپنده علمای شیعی جهان اسلام بوده است،گفت: آیت الله سلیمانی نماد و سمبل علمای شهید این دیار است.

به گزارش خبرنگار مهر, روح الله سلگی شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و بزرگداشت شهید آیت الله سلیمانی که با حضور فرزندان معظم له و جمعی از نیروهای انقلابی تشکیل شد گفت: شهادت شهید سلیمانی اگر چه ثُلمه بزرگی برای مردم دیار علویان و همه دلدادگان به اهلبیت در کشور بود اما سرنوشت ازلی و ابدی او جز شهادت در راه خدا نبود
وی افزود: این عالم ربّانی و سالک توحیدی که سال‌ها منادی وحدت شیعه و سُنی در سیستان و بلوچستان بود و در این راه نورافشانی‌ها کرد شهادتش هم پیام آور وحدت ملت ایران در برابر جریان باطل و دین ستیز زمان است.
وی ادامه داد: مازندران از دیرباز قلب تپنده علمای شیعی جهان اسلام بوده و شهید سلیمانی سَمبل و نماد علمای شهید این دیار شد او با شهادتش لاله‌ای دیگر از بوستان بزرگ شهدای دیار علویان شد.
سلگی گفت: شهید سلیمانی سالک الی الله بود و مظلومانه به شهادت رسید، تشییع باشکوه او را در روز جمعه به برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات و عشق و ارادت این مردم به عالمان و مجاهدان تبدیل خواهیم کرد.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1172849

مهمترین اخبار ایران و جهان: