نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 09:08

روند اجرایی انتخابات پیش رو بدون هیچگونه سوگیری سیاسی باشد

شهرکرد_معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات سال جاری کاملاً بی طرفانه و با رعایت قانون برگزار شود و از هر گونه سو گیری به سمت کاندیدایی خاص پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی شامگاه شنبه در جلسه شورای ادارای شهرستان بن، ضمن تشکر از فرماندار شهرستان بن به منظور برگزاری شورای اداری در مسجد جامع روستای حیدری گفت: به هر میزان که مسئولان از حضور در مساجد فاصله بگیرند بین آنها و مردم فاصله و جدایی بوجود می‌آید.

وی تصریح کرد: سیاست و برنامه دولت سیزدهم و مجموعه استانداری ارتباط مستمر با مردم و حضور در بین مردم و نقش دادن به مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری است.

حسین میرزایی با بیان اینکه شهرستان بن دارای پتانسیل و قابلیت‌های فراوان است افزود: مردم این شهرستان همیشه با متانت و با بردباری عمل کرده و مدافع نظام اسلامی بوده و مطالبات خود را همانند این جلسه با وقار و با ادب خاص مطرح کرده و با همه جانفشانی ها در راه انقلاب اسلامی همچنان خود را بدهکار به نظام اسلامی می‌دانند.

وی راز موفقیت و پیشرفت شهرستان را وحدت و همبستگی دانست و یادآور شد: مراقب رفتارهای برخی افراد که با قول و فعل خود به دنبال منزوی کردن و به عقب راندن شهرستان هستند باشیم و با وفاق و همدلی به پیشرفت و تعالی شهرستان کمک کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: برخی خواسته یا ناخواسته به جامعه نخبگانی شهرستان اجازه فعالیت و رشد نمی‌دهند و با تخریب دلسوزان شهرستان دنبال خارج کردن آنها از میدان کار و عمل هستند و با کار خود و با تنگ نظری عمداً یا سهواً به شهرستان لطمه جبران ناپذیری وارد می‌کنند.

وی خواستار پویایی و تلاش بیشتر مدیران شهرستان شد و مطرح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اختیار مسئولیت پذیرفته و باید شبانه روز فعالیت کنند و با جدیت و دلسوزی پیگیر امور باشند و از مدیران استانی خود پروژه‌های مهم برای شهرستان مطالبه کنند.

حسین میرزایی خطاب به مدیران ادارات شهرستان گفت: از روزمرگی و فعالیت تکراری پرهیز کنید و برای سفر دوم ریاست جمهوری با جدیت پروژه‌های پیشران و مؤثر در مسیر پیشرفت و تعالی شهرستان را جهت تصویب از طریق مدیران کل خود پیگیری نمائید تا بخشی از عقب ماندگی تاریخی شهرستان جبران شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: یکی از اقدامات خوب فرماندار در این جلسه پرهیز از هزینه‌های اضافی، تشریفات و نصب بنرهای خیرمقدم و تشکر است چرا که مدیران کل استانی باید میدانی در روستاها و شهرها حضور پیدا کنند و با ارائه راهکار مشکلات را حل کنند نه اینکه حضور فیزیکی داشته باشند و رفع تکلیفی عمل کنند.

وی به شرایط جغرافیایی شهرستان بن اشاره داشت و افزود: حدودات تقسیمات شهرستانی که روستاها را با مشکلات عدیده مواجه کرده است و معیشت و اقتصاد مردم را دچار تنش و درگیر کرده است از طریق دفتر سیاسی استانداری پیگیری خواهد شد.

حسین میرزایی تأکید داشت: معدود پروژه‌های هم که در این شهرستان وجود دارد بعد از ۳۰ سال تکمیل نشده مثل پروژه فاضلاب بن که ضروریست دستگاه متولی نسبت به تکمیل پروژه اقدام عاجلی انجام دهد.

وی یادآور شد: برخی ادارات مثل ثبت اسناد و املاک در شهرستان مستقر نشده‌اند و مشکلات عدیده ای برای مردم شریف شهرستان ایجاد شده و لازم است مدیران کل در این راستا اقدام مؤثری داشته باشند.

وی به مبانی و اخلاق حاکمیتی امامان اشاره داشت و خاطرنشان شد: هدف دولت سیزدهم پررنگ کردن نقش مردم در پیشرفت و تعالی منطقه خودشان است و مدیری موفق خواهد بود که در بین مردم حضور داشته باشد و کل شهرستان را در نظر بگیرد و توسعه متوازن را ملاک کار خود قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به انتخابات سال جاری و اهمیت آن اشاره داشت و تأکید کرد: مدیران شهرستان باید انتخابات سال جاری را کاملاً بی طرفانه و با رعایت قانون برگزار کنند و از هر گونه سو گیری به سمت کاندیدایی خاص پرهیز کنند.

وی در پایان یادآور شد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری چهار راهبرد مطرح شده توسط نایب امام زمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز برای انتخابات پیش رو می‌باشد که باید نصب العین همه برگزار کنندگان انتخابات در استان و شهرستان بن باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1362605

مهمترین اخبار ایران و جهان: