نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 19:34

اجلاسیه شهدای کارگری در اردبیل برگزار شد

اردبیل- اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این اجلاسیه که با برگزاری برنامه‌های متنوع عصر پنجشنبه در تالار ولایت اردبیل همراه بود، از خانواده‌های شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل تجلیل و تکریم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان در شرایط فعلی فرماندهان خط مقدم عرصه تولید هستند که با جهادی مقدس سعی می‌کنند نیاز کشور را تأمین و ایران اسلامی را به نقطه خوداتکایی برسانند.

بهروز رحیم‌زاده تصریح کرد: جامعه کارگری استان اردبیل در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۰۰ نفر از شهدا سعی کرد تا دلدادگی خود را به نظام اسلامی نشان داده و در حساس‌ترین مقطع پشتیبانی‌های لازم را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان دهد.

وی گفت: جامعه کارگری و کارفرمایی همواره در خط مقدم پشتیبانی و مساعدت جامعه اسلامی قرار دارند و در سال‌جاری که مزین به «مهار تورم و رشد تولید» است کارگران و کارفرمایان نقش مهم و خطیری را در تقویت این حوزه بر عهده دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: شرایط امروز حساسیت‌های کمتری نسبت به دوران دفاع مقدس ندارد و مجاهدت در این سنگر می‌تواند عزت کشور ما را حفظ کرده و وابستگی‌ها را به حداقل برساند.

رحیم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی امروز با مسیر و آرمان شهدا تجدید بیعت می‌کنند تا ادامه‌دهنده راه عزتمند آنها بوده و زمینه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: در سنگر تولید تلاش مجاهدانه‌ای را شاهد هستیم که نقش‌آفرینی اصلی بر عهده جامعه کارگران است و قطعاً مسئولان کشور تلاش می‌کنند تا این قشر زحمتکش و کم ادعا را همواره مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: در آستانه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اجلاسیه شهدای جامعه کارگری را با تجلیل از خانواده‌های ۲۰۰ شهید کارگری و کارفرمایی برگزار می‌کنیم تا عهد و پیمانی مجدد با آرمان بلند شهدا بسته و در مسیر عزت و سرفرازی این کشور گام‌های مؤثری را برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم برنامه‌های متنوع برگزار و از تمبر یادبود شهدای جامعه کارگری نیز به همراه آثار مکتوب رونمایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357093

مهمترین اخبار ایران و جهان: