نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 13:38

رسالت ما تبیین راه و آرمان شهداست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید زبان شهدا باشیم، تبیین‌گری کنیم و بگوییم چه راهی رفتند و چه کردند، این رسالت امروز ماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم استقبال از پنج شهید گمنام در فرودگاه شهرکرد گفت: این شهدا می‌خواهند بگویند ما ۸ سال دفاع مقدس کوتاه نیامدیم شما هم کوتاه نیایید، ما دشمن را شناختیم و در مقابل او ایستادیم و امروز آثار ایستادگی ما را می‌بینید پس شما هم بایستید که آثار این ایستادگی را خواهید دید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: دشمن علیه ما کارهای بسیاری انجام داد اما ما منفعل نبودیم و در جبهه‌ها از هم سبقت گرفتیم شما هم منفعل نباشید و فکر نکنید راه شهادت بسته شده و حق پایان یافته بلکه حق ماندنی است پس با حق بمانید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز ما فقط به استقبال شهدا نیامده‌ایم بلکه برای درس گرفتن اینجاییم، بیان داشت: امروز شهدا شهر به‌ شهر و کوچه به کوچه می‌روند تا این پیام‌ها را به مردم برسانند ما هم باید زبان این شهدا باشیم، تبیین‌گری کنیم و بگوییم چه راهی رفتند و چه کردند، این رسالت ماست.

وی ادامه داد: این استان روز گذشته شهید دیگری را فدای امنیت و اسلام کرد و چند روز دیگر پیکرش وارد استان می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 922249

مهمترین اخبار ایران و جهان: