نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 10:19

لاتاری برای قرعه‌کشی خودرو راه انداخته‌ایم/ ثبات قیمت چه شد؟

نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: وزیر صمت گفته بود قرعه‌کشی خودرو به زودی حذف می‌شود، اما همچنان لاتاری برای قرعه‌کشی خودرو راه انداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال رشیدی کوچی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۲ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، در تشریح سوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره گرانی خودرو، گفت: وزیر صمت زمانی که تصدی وزارت صمت را بر عهده گرفت، وعده حذف قرعه کشی خودرو و ثبات قیمت آن را داد.

وی بیان کرد: بنده و بسیاری از نمایندگان دیگر که سوال و استیضاح را مطرح می‌کنیم، نه با دولت و نه با هیچیک از وزرا پدرکشتگی داریم، بلکه حرف ما حرف مردم است. رئیس‌جمهور نیز بارها وعده‌های وزیر صمت را تکرار کرده است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: فاطمی امین در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ گفت برای صنعت خودرو ۲ برنامه ۶ ماهه و ۲ ساله داریم که این دو برنامه به افزایش عرضه و عدم افزایش قیمت کمک می‌کند.

رشیدی کوچی تاکید کرد: امروز کلاه خود را قاضی کنید که آیا قیمت خودرو افزایش پیدا نکرده است؟ در چند روز قبل، ارزان‌ترین خودرو تولیدی شرکت سایپا ۳۰ میلیون تومان گران شده است. فاطمی امین گفته بود قرعه کشی خودرو به زودی حذف می‌شود، اما همچنان لاتاری برای قرعه کشی خودرو راه انداخته‌ایم.

در حال تکمیل...

منبع: مهر
شناسه خبر: 907905

مهمترین اخبار ایران و جهان: